Chiang Mai - einde fietstocht - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Jelle Faber - WaarBenJij.nu Chiang Mai - einde fietstocht - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Jelle Faber - WaarBenJij.nu

Chiang Mai - einde fietstocht

Blijf op de hoogte en volg Jelle

26 November 2013 | Thailand, Chang Klan

Einde fietstocht na 4 weken en 1400 km. Dubbel gevoel. Tocht volbracht zonder ongelukken, wel diverse lekke banden hier en daar. Mijn fiets heeft zich goed gehouden. Ik piep meer dan de fiets na al het klimmen. De omgeving van alle was mooi, maar ik geef de voorkeur aan Thailand. China was het meest indrukwekkend vanwege de snelle ontwikkelingen en de de daarmee samenhangende vervuiling op straat en vooral in de lucht. Laos was het armst maar wel lieflijk en de bevolking zeer hartelijk. Aan de andere kant is het ook weer goed om naar huis te gaan naar al mijn dierbaren. Hoewel we daar wel de kou en nattigheid voor moeten trotseren en natuurlijk het werk met al z'n stress. Waarschijnlijk door de tegenstellingen, het weten wat je thuis hebt, kan je zo genieten van deze fietsreis. Morgen de fiets inpakken en donderdag vliegen. Tijdje werken, feestdagen en dan maar weer nadenken over een volgende tocht. Want een ding is zeker, dit smaakt naar meer.



  • 26 November 2013 - 13:36

    Jan En Karin:

    Toppie, Petje af hoor !!!

  • 26 November 2013 - 20:32

    Carinke:

    Wauw knap hoor! Goed om te lezen dat je genoten hebt! Goede terugreis en tot snel! X

  • 27 November 2013 - 19:38

    Rob Stam:

    Hartstikke leuk om je zo te volgen, groet rob

  • 27 November 2013 - 22:39

    Gerda:

    Hoi schat.

    Een goede reis terug! Zie je snel!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelle

Ik ben Jelle Faber. In mijn dagelijks werk belast met het beheer en onderhoud van Vastgoed. Maar in mijn vakanties graag op pad met de fiets naar vreemde landen waar ik geniet van mooie tochten door de afwisselende natuur en waarbij de inspanningen beloond worden met mooie vergezichten en onverwachte ontmoetingen met mensen onderweg. Afgelopen jaren heb ik gefietst in Italië naar Rome,Duitsland, Denemarken, zweden, Spanje, Thailand, Laos, China, Vietnam, Cambodja. Dit jaar op reis in Zuid Afrika.

Actief sinds 29 Okt. 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 14514

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 15 Augustus 2016

Zuid-Afrika, KwaZulu-Natal, Zwaziland

09 December 2015 - 06 Januari 2016

Cambodja

25 Augustus 2014 - 20 September 2014

Vietnam & China

31 Oktober 2013 - 29 November 2013

Thailand, China, Laos

Landen bezocht: