Kunming (rustdag) - Reisverslag uit Mengzi, China van Jelle Faber - WaarBenJij.nu Kunming (rustdag) - Reisverslag uit Mengzi, China van Jelle Faber - WaarBenJij.nu

Kunming (rustdag)

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Jelle

19 September 2014 | China, Mengzi

Do. 18-09-2014 Kunming (rustdag) (0km)
Eerst rustig wakker geworden en ontbeten in het hostel. Daarna wat in de stad rondgekeken en souvenirs gekocht. Nog wat koffie gedronken bij Starbucks en terug naar het hostel waar wij tussen de middag de de fiets in een doos verpakt hebben voor de terugreis. Dat was wel weer passen en meten. Ik heb uiteindelijk van 2 dozen een grotere doos moeten maken om de fiets niet helemaal in onderdelen te hoeven demonteren. Zo kan ik redelijk snel de fiets weer op Schiphol in elkaar zetten en naar huis fietsen. Eind van de middag nog wat rondgekeken in de stad. 's-avonds voor de laatste keer gezamenlijk gegeten. Hierna de tassen gepakt en nog een stukje verslag gelezen. Morgen om 10:30 naar het vliegveld waar de terugreis weer begint. Zaterdag om 6:45 sta ik weer op Schiphol om waarschijnlijk ontnuchterend vast te stellen dat het nu echt voorbij is.

Verslag uit: China, Mengzi

Kunming (rustdag)

19 September 2014

Kunming
Jelle

Ik ben Jelle Faber. In mijn dagelijks werk belast met het beheer en onderhoud van Vastgoed. Maar in mijn vakanties graag op pad met de fiets naar vreemde landen waar ik geniet van mooie tochten door de afwisselende natuur en waarbij de inspanningen beloond worden met mooie vergezichten en onverwachte ontmoetingen met mensen onderweg. Afgelopen jaren heb ik gefietst in Italië naar Rome,Duitsland, Denemarken, zweden, Spanje, Thailand, Laos, China, Vietnam, Cambodja. Dit jaar op reis in Zuid Afrika.

Actief sinds 29 Okt. 2013