oversteek Laos - Thailand - Reisverslag uit Ban Sop Ruak, Thailand van Jelle Faber - WaarBenJij.nu oversteek Laos - Thailand - Reisverslag uit Ban Sop Ruak, Thailand van Jelle Faber - WaarBenJij.nu

oversteek Laos - Thailand

Blijf op de hoogte en volg Jelle

21 November 2013 | Thailand, Ban Sop Ruak

Vandaag de oversteek van Laos naar Thailand gemaakt. Dit ging snel met een klein bootje. Ook de stempels waren snel geregeld. Daarna weer 80 km in Thailand gefietst. Mooie tocht. Behalve een klimmetje van 15% was deze route een stuk makkelijker dan de bergen. Wel wordt er op veel plaatsen aan de weg gewerkt. Dat geeft veel stof en prikkelende ogen. Na het douchen ben ik weer een uur gemasseerd. Het is dat het uurtarief hier een stuk lager ligt, anders zou je dit thuis ook elke week wensen. Voorlopig wens ik mij nu dan maar een lekker bed. Want van de hele dag in touw krijg je wel slaap.

• 22 November 2013 - 00:56

Carinke:

Jelle, wat leuk elke keer een update! Wat gaat de tijd snel, geniet er nog even van! X

Verslag uit: Thailand, Ban Sop Ruak

Jelle

Ik ben Jelle Faber. In mijn dagelijks werk belast met het beheer en onderhoud van Vastgoed. Maar in mijn vakanties graag op pad met de fiets naar vreemde landen waar ik geniet van mooie tochten door de afwisselende natuur en waarbij de inspanningen beloond worden met mooie vergezichten en onverwachte ontmoetingen met mensen onderweg. Afgelopen jaren heb ik gefietst in Italië naar Rome,Duitsland, Denemarken, zweden, Spanje, Thailand, Laos, China, Vietnam, Cambodja. Dit jaar op reis in Zuid Afrika.

Actief sinds 29 Okt. 2013