Klaar voor de start - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Jelle Faber - WaarBenJij.nu Klaar voor de start - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Jelle Faber - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start

Door: Jelle faber

Blijf op de hoogte en volg Jelle

30 Oktober 2013 | Nederland, Haarlem

Zo, ik ben er klaar voor. Vanmorgen de fiets ingepakt en vanmiddag alle reisspullen nogmaals doorgenomen. Wel makkelijk dit keer zonder tent, kookgerei, etc. Dat betekend dat je de spullen die je normaal in 2 tassen hebt, nu in 4 tassen kan stoppen. Riskant omdat je dan misschien te veel mee wilt nemen. Maar wat niet op de lijst stond ging weer terug in de kast. Moet ten slotte wel op het gewicht letten. Overgewicht is vrij prijzig. Nog geen foto van het inpakken. Ik heb het kabeltje van het fototoestel helemaal onderin een fietstas opgeborgen en deze met de andere in een grote vluchtzak. Daar moet ik nog aan wennen. Ook aan deze manier van informatie doorsturen. Lastig als je op reis geen helpdesk hebt. Hopelijk wel voldoende WiFi onderweg. Jullie zullen het merken.

• 30 Oktober 2013 - 21:32

Jan En Karin:

Hoi Jelle,
    Net even een lekker bakkie bij je gedronken en hoorde toen dat je een blog bij gaat houden.
    Heel erg leuk zeg. Niet alleen voor ons "thuis-blijvers". Maar ook voor jou zelf als je merkt dat wij hier in dit koude kikkerlandje met je "mee-reizen".
    Wij zijn natuurlijk heel erg benieuwd naar je verhalen, en kijken uit naar je eerste reisverhaal.
    Nou Jelle voor morgen eerst sterkte met de lange zit in het vliegtuig.
    En daarna genieten maar. Heeeeel veeeeel plezier,
    Groetjes Jan en Karin

• 30 Oktober 2013 - 21:32

Carinke:

Jelle, heel veel plezier en geniet van al het moois wat je ziet en mee maakt! Zorg goed voor jezelf! Xxx

Jelle

Ik ben Jelle Faber. In mijn dagelijks werk belast met het beheer en onderhoud van Vastgoed. Maar in mijn vakanties graag op pad met de fiets naar vreemde landen waar ik geniet van mooie tochten door de afwisselende natuur en waarbij de inspanningen beloond worden met mooie vergezichten en onverwachte ontmoetingen met mensen onderweg. Afgelopen jaren heb ik gefietst in Italië naar Rome,Duitsland, Denemarken, zweden, Spanje, Thailand, Laos, China, Vietnam, Cambodja. Dit jaar op reis in Zuid Afrika.

Actief sinds 29 Okt. 2013